Vilken jäkla dag

Herregudarns.
 
Vilken dag, vart på kontoret i skolan, träffat fett sköna administrations, har träffat min local coordinator Glenn och min counselor o haft avskedsmöte för han kom till skolan. Inte nog med att jag har flängt runt överallt lite i hela skolan hela dagen på nya ställen. Strax innan klockan 3 idag när vi fortfarande var i skolan sprang lärare in i klassrum o skrek: UUTT NUUU TA ERA SAKER O GÅ UT FRÅN SKOLAN SÅ SNABBT SOM MÖJLIGT! Så alla kaosade i skolan o sprang o hämtade sina grejer så var vi tvugna o evakuera hela skolan och var inte tillåtna att gå in i byggnaden igen för det var någon som hade ringt skolan o sagt att dom skulle bomba den. Så det var lite kaos o alla lämnade campus så snabbt som möjligt.
 
Kan vara ett "senior-prank" eftersom seniors sista dag var igår o dom brukar göra massa pranks såhär års men känns väldigt korkat om det var det för japp, då kommer den stackarn inte få graduate o troligtvis fängelse på de. Nobody knows....  Jag har bara hängt med hela familjen efter allt galenskp. Mysat o kollat film o haft minidisco o nu ska jag sova för behöver sömn. PIZ OUT!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0