State round 2

VI VANN VÅR FÖRSTA STATE-GAME!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! WEEEEYYYY
 
Det tråkiga o dumma var att jag inte fick spela en sekund av matchen, vår coach betedde sig ganska underligt o satte spelare på konstiga positioner o lät inte alla spela vilket sög. Det är den enda matchen jag blivit bänkad på under hela denna termin. Det sög o jag frågade varför men han hade inget klart svar. Jaja, får spela nästa match vilket är på tisdag nästa vecka.
 
Imorrn ska det bli varmt igen o soligt. Har fotbollsträning 5-6.30 o sen ska jag o lite kompisar åka o se killarnas första state-match för dom gick också vidare till state. Awusume!
 
Gud idag har jag aldrig varit så redo på att åka hem till Sverige. Det pirrade hela dagen i kroppen o jag bara satt å drömde om alla grejer jag ska göra när jag kommer hem till kära Sverige. Har bott i USA i 9 månader nu. 1 månad kvar sen är jag hemma på riktigt. SHIIIT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0