Riktig sommarlovsdag

Satans vilken fin o skön dag. Vaknade tidigt imorse o tog en härlig dush. Sen började jag packa ihop mina saker. Rensa garderob, vad jag ska ta med hem o vad som får stanna. Herrans vad mycket grejer o prylar. Mycket får stanna säger jag bara. Vid 2 plockade vi upp Fer o sen gick vi ner till vår pool som öppnade idag! Det var så mycket folk men det var mysigt o supervarmt o vi badade o lekte med mina småsyskon.

Vid 5 gjorde vi oss iordning för Venetas graduation-party som började klockan 6 o det var superfancy på ett hotell med bowling, wii, biljard o bar o hela kalaset! Det var trevligt! Sen sa vi hejdå föralltid till henne eftersom det var sista gången vi ses. Nu kom jag just hem o ska sova. Imorrn ska jag nog bara slappa. Kamske blir att hänga vid poolen igen eftersom det ska bli riktigt varmt nu.


Cindy som jag inte sett på jättelänge! Världens socialaste


VENEEETTAAAA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0