Min helg

I helgen har jag bara hängt med mina bästisar här. Sarah o Fer. Vi har flängt runt hela helgen lite. I fredags var vi hos Kai o bara hängde o slappade o åkte runt i bilen. Sen sov vi hos Sarah o kollade skräckis hela natten. I lördags hängde vi först hos Sarah o sen hos mig resten av natten o sov här. Blev väckte kl. 9 av att jag trodde någon bombade vårt hus, men det var thunderstorms o det var väldigt obehagligt för hela marken skakade o har aldrig i hela mitt liv hört så höga åskar o muller. Det var helt galet.
 
Det har vart en mysig helg. Idag kom Robins 2 aunts från Massachusetts hit o ska stanna hela veckan. Så imorrn ska vi allesammans ta ledigt från skola o jobb o åka till The aquarium här i atlanta som jag aldrig vart på så det ska bli kul. Det är gigantiskt o ett måste när man är här tydligen! Sen är det bara 2 dagar kvar i skolan sen är jag fri!!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0