Internationellt

Idag har det vart en internationell dag. Mina chompisar tog med mig till ett hus där som skulle göra ett projekt för ett sjukhus. Då skulle vi alltså limma knappar i 1000 olika färger på en stor tavla o göra en tavla av det liksom. Det var intressant. Ganska jobbigt om jag ska va helt ärlig men vi fick gratis käk så det funka. Så var det massa andra där från Kina, Brasilien o Equador o lite allt möjligt. Ja det är vad jag har gjort idag. Imorrn är det skola o det ska bli spöregn som resten av helgen har sett ut. Inte kult. Menmen snart kommer värmen igen hoppas vi!


Kommentarer
Postat av: Eric

Fan va nice insta bild på dej å fer!!

2013-05-20 @ 11:08:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0