KNASIG DAG

Gud vilken konstig dag det vart idag. Bara allmänt konstig med massa mixade känslor, har vart värsta humörsvängningar idag. Igår sov jag hos Sarah o vi kollade film o lagade mat hela natten lång. Imorse tog vi på oss sommarklänningarna o gick till bussen o chillade i 27 graders hetta, sweeeet! Sen gick jag o mina vännisar till ett café vid 2-tiden o det vart massa känslor o konstigheter där, vet inte riktigt hur det slutade, men kan säga att vi har haft problem med en person som är riktigt irriterande så gick loss på det lite...
 
Blev lite upprörd över det men sen tog jag bussen hem o lekte med barnen konstant från kl. 4 till 8 nu när dom lagt sig, så nu är jag död igen. Har smsat med mina kompisar också så nu är allt löst, så mitt humör idag har vart trött, ledsen, hemlängtan, glad, älska-livet-moment, o trött igen. Gud det är så fantastiskt, nu är klockan halv 9 på kvällen o det är alldeles ljust o varmt ute o fåglarna kvittrat. WIIIIIIIIIIIIHH!!!!! OCH JAG KOMMER HEM SNAAART!!!!! :D :D :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0