Hejdå Druid Hills High School

I onsdags den 23dje var den sista dagen jag tog skolbussen till skolan. Sista gången jag hade historia, literatur, photografi och gympa. Sista gången jag såg alla mina nyfunna vänner. Det var fett sjukt. O jag började gråta för att jag sa hejdå till alla vänner. Det var så sorgligt o kändes liksom fett sjukt att säga hejdå föralltid :((( jag kommer sakna allt så himlans mycket, SPECIELLT min american lit class, alltså människorna i den klassen kommer jag aldrig glömma. Blev bästa kompis med alla i den klassen o hade alltid kul. Så onsdag var en HEJDÅ-dag.
 


Jermainh o jag i history


Mina bästa kompisar i history 1st period


BÄSTA KLASSEN NÅNSIN HÄR


Världens bästa Carolina som jag hade sculpture med förra semestern. Vi började gråta så mycket när vi sa hejdå o hon är en av mina närmsta vänner här som jag kommer sakna så.


Neha som också e i min historia


Världens bästa o roligaste killar. Satt framför mig o Fer o vi blev så himlans bra vänner. Kommer sakna dom så mycket Win och José!


Raul som satt bakom mig. Världens största skolkare men en av mina närmsta kompisar, han var bara världsbäst och alltid glad.


Klassens clown Kahdeem. o Fer!


Sista grouphug!


Win, José, Fer, Sarah, Torihea o Brittany

Å så kommer vi till den älskade P.E klassen. Kommer sakna dessa kompisar så.

En av dom första kompisarna jag fick, Shayela!


Fer o vår beloved P.E lärare Coach Lee i röd tisha. I denna klass har jag lärt mig, ingenting o det ända vi gjort under hela denna semester var att sitta i denna gymnastiksal o göra... Ingenting. Trodde först att klassen var ett skämt, men nepp! Världens enklaste klass. Allas slutbetyg = A


Mina bästaste kamrater, Danielle o Abriel


Kommer sakna Danielle så fruktansvärt mycket. Vi blev verkligen himlans bra vänner under denna semester. Hon är alldeles underbar och önska jag kunde packa ner henne i min resväska...


Danielle och Oman, vi var ett litet gäng!


Rasheem som alltid bjussar på vitchoklad


Vårt crew

Jag kommer aldrig glömma dessa människor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0