BIIZZYYYY

Jag har haft helt seriöst 100 grejer i skallen så nu har det äntligen coolat ner lite.
 
Idag är det tisdag men det känns som måndag för var ju på Hilton head från fredag till måndag. Det var så kul o mysigt o Sarah var ju med, så vi hängde på stranden o stekte o badade i havet o cyklade på stranden o verkligen njöt av livet o stranden en gnutta. Sa hejdå till det stället för sista gången, sa hejdå till granny o grandpa vilket var lite sorgligt, dom e verkligen underbara! Så idag har det vart en vanlig skoldag i 30 graders värme. Imorrn är det seniors sista dag på skolan sen slutar dom. Fettt soooft för dom, men vi går kvar som vanligt! Vi slutar skolan på onsdag den 22a nästa vecka. Jisses vad tiden går. Efter skolan åkte jag hem till Sarah o vi låg ute o solade men behövde gå in för vi höll på att svimma av värmeslag, det är verkligen sommar nu, ljust tills klockan 8.30 på kvällen!! HALLELUJAH!
 
Nu gör jag lite på mitt literatur projekt som är finals, en presentation som måste göras. Ganska enkelt. Nu ska jag fortsätta o sen se awkward. PÖZZZ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0