WOOOHOOOOOO!

Vilken underbar match! Världens finaste väder, vinst med 8-0 i region-game vilket betyder att vi är ett snäpp närmre att gå till state!! O inte nog med det, JAG GJORDE MITT FÖRSTA MÅL HÄR I DETTA LAG! Weeiii! jag spelade striker, vilket är den som spelar uppe i topp o skjuter mål. Det var verkligen så najsigt. Efter första målet gjorde jag ett till mål, men det räknade dom bort för jag var "offside" vilket jag verkligen inte var menmen.. Är så glad ändå!
 
Efter matchen fick jag massa beröm o blev så glad i hela kroppen! Sen eftersom hela familjen var där i såg på så åkte vi efter till Chick-a-file o köpte middag till mig o sen åkte vi hem. Nu ligger jag i sängen nydushad o fräsh o ska kolla på PLL som jag inte haft tid att se, o käka chokladglass. Firar att jag gjort mitt första mål, seger på den!
 
Såhär glad är jag

Kommentarer
Postat av: lolita

GRATTTIS!!! fan vad kuuul!! heja surrii friskt humör, fler mål vill vi see! om din familj kolla någon mer match kan dom väl filma så vi får se dig spela!

Svar: jaa jag kan försöka o så kan jag skicka bilder dom har tagit när jag spelar! :D
zurris.blogg.se

2013-03-09 @ 18:22:46
Postat av: Soffi

JAAAAA håller med lolita!!

2013-03-11 @ 14:00:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0