Vrålskön dag

Vilken wuuuuuunderbar dag!
 
Skolan var som vanligt, o dagens väder var helt fantastiskt! Klarblå himmel o sol vilket gör mig på sånt himlans bra humör. Efter skolan hjälpte jag till o fixa lite för JVs fotbollsmatch, sen gick jag o Sarah till vårat favvocafé o köpte brownie o satt ute o solen o njöt. Bredvid satt en kille som var fett duktig på gitarr så han blev vår vän o satt å spelade så fint för oss, det var verkligen najs! Vid halv 6 tog hon bussen hem o jag gick tillbaka till skolan för fotbollsträning. Då blev det lite kyligare men ändå helt ok.
 
När jag kom hem så var Robins mamma här från Florida. Hon ska stanna över helgen o åker hem måndag. Hon gav mig en påsk-korg med godis i vilket var mysigt! Känns verkligen inte som påsk haha, hade helt glömt att det finns. Käkade middag o kollade på american idol med granny o nu ligger jag i sängen dödstrött. Ska sova nu.
 
I helgen kommer jag ha fullt upp. Imorrn efter skolan så har jag match här i avondale, (5 min gång från mitt hus är stadium) så efter matchen har Cate sin 18 fest. Så efter matchen får jag skynda hem o fixa mig fin för det. Det ska bli riktigt kul. På lördag är jag bjuden till ett annat party 2 killar som har hyrt club o DJ o hela köret så det ska också bli kult! Riktig partaj-helg! Ne nu somnar jag, PUSSPUSS
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0