Påsk utan ägg

Åååh nu saknar hem till Sverige. Där är det riktig påsk å vi är alltid uppe i storlien med familj o släkt o åker skidor o äter massa mat o hänger i snön. Med påskägg o påskmat o påskfjädrar. Men inte här inte. Denna helg är det ju bara jag o Robin hemma. Alla andra kommer hem imorrn. Så jaa här firas påsk liksom ingenting. Jag fick små marshmallows formade som kyklingar, det är den ändå påsk-känslan jag fått. Jaja, jag får vällan vänta tills nästa år å fira påsk på riktigt.
 
Idag har jag gjort absolut ingenting. Jag sitter fortfarande i pyamas om jag ska vara ärlig. Har suttit i min säng hela dagen o kollat på massa gamla bilder, alltså det kan man ju göra i flera timmar. Har skrattat för mig själv för har tänkt på massa minnen o bilder hur ful man var när man var yngre, eller jaa några år sen. Och typ kläder, hur tänkte man då liksom? Ojojoj, kul iaf! Snart ska jag skypa med familjen, YEEYY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0