Nya vänner

I fredags efter skolan hade jag match igen som vanligt  varje fredag. Vi åkte till Morrow vilket är i ett annat county, tog oss 1 timme. Där mercy-ruled vi det laget (vi vann med 10-0) så det var en kort match. Jag gjorde 2 mål vilket kändes jättejättebra!!
 
Jag fick skjuts hem o vid 8 var jag hemma i huset. Då ringde William o stressade på att jag skulle komma över dit. Så jag fixade så snabbt som möjligt o sen fick jag skjuts dit. Sen åkte vi några stycken hem till en kompis. Hans hus är ett palats, han har till o med en liten damm med ett litet vattenfall på bottenplan. Heliga amalia. Det var iaf en väldans kulig kväll med massa sköna nya människor.
 
Idag har jag suttit o skypat hela dagen. Sen vid 6 kom en kock som lagade mat för oss och skulle liksom försöka "sälja" sina pannor. PRECIS som TV-shop på TVn, fast live istället! Det funkade galant för morsorna nappade på det o köpte dom! Så nu blir det nytt o fräsht matlagning. Nu ska jag sova, skola imorrn. Pusspuss!
 
Här är lite bilder från helgen:

Ibland blir vi lite uttråkade på lektionerna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0