Nytt o fräscht

Detta låg i ett paket till mig från skolan, yey! Fick äntligen min rätta uniformen, ny o fräsh o ingen gammal o uttvättad. Idag hade vi match, o jag är fortfarande inte tillåten att spela på plan. Så frustrerande men min coach försöker fixa det till på fredag då vi har match. Imorrn har vi match igen, o då kommer jag förmodligen också få sitta på bänken. Vi förlorade iaf matchen mot Lakeside 1-0. Jättenära 1-1 men najj. Idag har vart en ganska bra dag, har träffat massa kompisar som jag hade klass med förra semestern som jag aldrig ser längre, men idag var en speciell dag.

Nu ska jag sova, är sååå fruktansvärt trött. Somnade i soffan. Kommer hem sent imorrn å! Gud jag kommer alltid hem runt 8-9 tiden numera. Jäääkla långa dagar. Pussohej från trött chey


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0