Los yogapants

Jag lever i mina yogabrallor. Alltså det är det ändå jag har på mig. Typ, ne men i vanliga fall har jag ju jeans. Men nu när jag börjat använda strechbyxorna så kan jag inte sluta anväda dom. Så jäkla underbart sköna o man kan röra sig fritt o bara slänga på sig dom på mornarna. Egentligen får man inte ha sånna för "dresscoden" på skolan, men rektorn har inte sagt till mig så det e chillanpillan.
 
Efter skolan åkte jag med JV fotbollslaget till deras match. Jag har lärt känna dom allesammans eftersom jag spelade lite med dom förut, o dom e så himla härliga o sköna! Dom ser mig liksom som "ledare" för deras lag eller lite som manager för jag hänger liksom lite så med deras tränare å han säger åt mig att lära laget det jag kan o förklara olika taktiker. Så jag värmde upp dom för innan matchen idag o gjorde lite olika övningar å sånt, det var kul! Coach-surri liksom!! Dom är från middle school o några från high-school så åldrar från 13-16 år.
Sen stannade jag o kollade o dom vann med 3-0! Deras 2ndra vinst!! WEEEII! Sen fick vi skjuts hem o nu ska jag sova, är satans trött.
 
Träning har jag imorrn, det ska bli lite kyligare imorrn så på med kläder blirt! Pussohej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0