Lö weekend

Ja vad har jag haft för mig i helgen då?
 
Igår åkte jag hem till William där Cate o David o Fer o Kristine var. Vi hängde där o hade det bara allmänt bra. Vi hade äggkastartävling o jag o fer ägde! (dom har nämligen egna höns som värper så vi stal 6 ägg o tävlade med). Sen hängde vi där hela kvällen o gjorde en massa kult tills 12  då han skjutsade hem oss.
 
Imorse så vaknade vi upp till strålande sol. Jag o Fer gick ner till gymmet o gymmade 1 tills vi dog sen tog vi vårt pick o pack o la oss o solade i 22 grader o stekande sol o vrålhög musik, fyfaarao vad underbart det var. Älska-livet-moment helt klart. Sen skypade jag med Sverige o sen fick jag skjuts hem. Nu har jag ätit middag o hänger på mitt rum o chillar. Har liksom öppnat hela mitt fönster för det är fortfarande 20 grader ute o klockan är liksom 8 o jag glider runt i shorts. UNDERBART! Nu ska jag kolla serie o sen gå o sova tidigt. Pusselipusss
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0