Lite utmattad

Allting är full rulle här iprincip hela tiden. Lååååånga dagar, träning o matcher lite hela tiden, skola, saker man måste fixa o hej o hå. Så idag var jag så trött o vaknade inte förrens kl. 7 så jag stannade hemma idag för att ta o vila o bara slappa. Skönt ja.
 
Igår hade jag match, vi förlorade 1-0. Vi spelade jättedåligt, alla var alldeles trötta o sega o verkligen spelade dåligt, så det var lite synd. Sen var mina kompisar o kollade så jag gick upp till dom på läktaren o sen spelade killarna efter oss så jag stannade o kollade på dom med. Kom hem kl. 10 så somnade sent.
 
Som sagt, nu ligger jag i sängen med katten o vilar, ska kolla på nån mysig tecknad film. Det är jättefint väder så kanske går ut o springer sen, får se. Skönt att jag stannade hemma iaf, det behövde jag. Hörs sen!!
 
saknar mitt rum lite granna faktiskt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0