Lennox

Idag vaknade jag kl. 12, sov som en gris. Vaknade o satt ute o käkade frukost o hängde ute i solen, var så himlan varmt idag, shorts väder. Sen kom sarah med kristine o fer o vi åkte till lennox mall för shopping. Köpte ingenting, hittade verkligen ingenting så tja, men det var kult o kolla runt iaf. Kom hem för en lite stund sen, har tömt mina 2000 bilder från mobilen till datorn så nu har jag äntligen plats på mobilen för nya. Ikväll ska jag kolla svensk film o äta choklad o dricka mjölk. Bra dag!
 
PS. HELLIS ÄR 19 IDAG WEEEEIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! I LOVE YOU

Kommentarer
Postat av: Hellzor

Otroligt charmig bild Surrzor måste jag säga!

mizz u lik crayyyzzzyyy

xxoooxoxxoxoxoxoxoxoxxoxoxoooxxxxooxoxoxoxoxxxooxxo

2013-04-02 @ 22:46:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0