Låååång helg

 

 

Har glömt o kriva lite hära.
 
Nu har vi långhelg! Ledig idag från skolan, soooft! Så igår efter fotbollsträningen tog jag o Fer bussen till mataffär o köpte snacks o jordgubbar o choklad o hyrde film. Sen gick vi hem till henne o så kom Ken o Sarah o vi låg på golvet med massa filtar o godis o kollade skräckisar. Somnade fett tidigt o för vi var döda. Sen blev vi väckte av hennes mamma som trodde vi hade skola så hon ba: UPP O HOPPA KLOCKAN ÄR JU HALV 8 NI HAR JU SKOLAA!!! o kasta kuddar på oss, skön morgon. Kunde inte somna om efter det så vi gick ut i strålande solen o har legat o lyssnat på musik o solat nån timme. Det är SÅ varmt i solen man svettas.
 
Nu är jag hemma o ska snart ha fotbollsmatch. Gud det är så varmt kommer seriöst dö. Det är ju najs men inte när man spelar fotboll då man lökar sönder. Hela min familj ska komma o kolla denna match så det ska bli kul, första gången dom kommer med! Skriver när jag e heemmaaaa igen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0