Jävla idiot

Är så försablans förbannad. Jag går i en jäkla ghetto skola med massa människor som förstör sig själva. Röker weed, skolkar skolan, hamnar i trubbel, fightas, stjäl, allt möjligt. Väldigt sorgligt att det finns sånna människor. Och nu måste jag få ut min ilska lite hära, för idag hände en grej som är helt cp.
 
Vi hade övning för om det skulle komma terrorister o skjuta i skolan, sk. lockdown. Då samlades alla i vår 2nd period (literatur) i ett hörn av klassrummet o vi var tvugna att vara där under tystnad. Dä under de 15 minutrarna är den en jävel som går runt i klassrummet bakom där alla sitter o hänger, han bara går runt där o byter plats o jag tyckte det verkade fett skumt men struntade i det. Nästa sekund när Sarah skulle kolla klockan på hennes mobil var hennes sprillans nya iphone 5 borta, som låg i hennes jackficka (stängd med dragkedja) vid hennes stol. Han har då stulit hennes telefon och Raol såg att han tog den så han dampade sönder o skrek på honom o sarah med o alla i klassen var skitarga o skrek på honom ge tillbaka telfonen! Men han blånekade o sprang ifrån klassrummet när klockan ringde o försvann föd dagen.
 
Han går i vår 2nd class o vi ser honom varje dag. Han e polisanmäld o det e inte första gången. Sarah fick inte tillbaka sin mobil tyvärr. Vilka idioter det finns. Vågar inte lämna något ur syne numera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0