Ingen bra dag

Redan imorse kände jag att jag inte var på topp. Så jag gick upp kl. 7, satte på mig mina mjukiskläder o glasögonen o hann inte ens äta frukost o åkte till skolan. Sen ville jag bara hem för jag hade ont i huvet o kände mig bara allmänt hängig, så efter 3rd period kom Tish o hämtade upp mig o skjutsade mig hem.
 
Kom hem o åt o sen gick jag o la mig, somnade å vaknade igen kl. 6. Behövde sömn. Måste sova för att funka. Åt middag sen o har hängt med kidzen. Sen har jag börjat kolla på kungarna av tylösand igen, åååååh vad somrigt o härligt! Blir alldeles glad. Nu ska jag fortsätta kolla. Får se om jag går till skolan imorrn, men tror nog det!  Har ju match på fredag så måste gå på träningen imorrn annars får man inte spela matchen. Juste imorrn åker alla till Hilton Head förutom jag o Robin, så det kommer bli väldigt tomt under helgen. Konstigt. Gunatt!!
 

Tröstsnacks... Gudarns nutella burken är enorm, jag hittade inte den lilla variationen, allt här i USA är extra stort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0