Fantastiskt

Jag har hängt med Fer hela dagen idag. Vi hade kort dag idag, sen gick vi till parken i shorts o tisha o låg o njöt i solen ett par timmar. Sen kom Cate ner o joinade oss. Underbart o fantastiskt väder. Gud vad man blir glad o pig såfort det är varmt o soligt! Så himlans härligt.
Sen kom våran nyfunna vän Matt som går på privatskola i närheten, med sin jääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääkligt coola fräna o snyggaste bilen jag sett helt seriöst o plockade upp Fer o mig o så fick vi skjuts tillbaka till skolan för vi hade fotboll så han droppade oss där.
 
A free wallpaper depicting a luxury modern black car.
Sån här var bilen typ
 
Sen har jag spelat fotboll sen 4 till 6. Nu sitter jag med Harding o kollar Rudolf med röda mulen o barnvaktar. Tror resten av familjen kommer snart.

Riktig rackarbajsarns bra dag har det vart idag. Förutom att min bränna är lite, hehe, aa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0