Fabulös dag scåre

Hejhejhejhejsan
 
Idag har vart en himlans bra dag minsann! Gick i skolan som vanligt, o vädret har vart strålande o över 20 grader. Så 4th period låg vi ute på gräsmattan i 2 timmar o solade o njöt för vi hade ingen lärare. Sweeeet! Efter det taggade vi till till matchen i avondale stadium (där jag bor). O vet ni vad då?!?!?! JAG GJORDE MITT FÖRSTA NICK IN MÅL PÅ HÖRNA!!!! WEEEEYYYY SEGER PÅ DEN!!
 
Det var verkligen så najsigt o snyggt o helt perfekt moment ni vet. Carly sköt hörna o jag stog liksom helt fri så jag hoppade upp o nickade in bollen rakt i mål, jäklarns måste bara skryta lite på den för ett sånt mål har jag alltid velat göra på match o satans vad najs det var! O halva skolan var där o kollade o så fick massor med beröm efteråt. Blev verkligen så himlans glad. Vi vann matchen med 2-0. Vi ligger 1a i region!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Har inte hänt på fleraflera år så vår coach är otroligt glad med oss! Efter matchen åkte jag o Robin till en pub/restaurang o käkade burgare o pratade om livet o sen åkte vi hem. Nu är jag fett trött o ska sova. Imorrn ska mina vänner o jag till lennox mall för lite shopping! Pusspusss
 
In action bild från idag när Heather gjorde mål, gud vad varmt det var att spela fotboll idag, jisses tänk när den riktiga sommarn börjar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0