Awesome

Igår var en av dom bästa kvällarna här i usa. Allt var bara asnajs o varmt, först vann vi matchen mot Newton 10-0 så matchen avbröts pga "mercy-rule". Jag gjorde 2 mål dessutom vilket jag blev väldigt glad för. Sen efter matchen åkte jag hem o duschade så o gjorde mig iordning för Cates 18 fiezta, det var jättekul. Massa god mat o kassa kuligheter o nya människor. Vi lärde känna en grupp riktiga sköningar som vi ska börja hänga med nu för dom går inte i vår skola. Det blev inte så mycket sömn inatt så har vart ganska trött idag. Kom hem vid 12 o sen har jag legat ute i stekande solen o solat o svettats o läst bok å käkat chirre. Måste ha solkräm ute annars bränner man sig.
 
Nu ska jag packa kappsäcken för ikväll är det nästa partaj vilket jag hoppas också blir kul! Vi alla ska sova hos Sarah efter så skriver imorrn mer! Tog inga bilder, dom är i min hjärna! Pussohej
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0