Tryouts

Om jag har träningsvärk. OM jag har träningsvärk. Jag kan inte ens skratta utan att det smärtar o krampar i magen, guuudarns skymning vad jag har tränat de senaste dagarna. O mer ska det bli! Vaknade imorse kl. 7, då var det ljust o fint ute o solen höll på att gå upp. Fast jag somnade om igen för jag ville inte gå ur sängen. Så gick upp kl. 8, klädde på mig fotbollsutrustningen o tog en proteinbar o åkte iväg till fotbollstryoutsen på skolan som började kl. 9. Det var väldigt jobbigt, men inte så jobbigt jag hade trott det skulle vara. Vi gjorde alla möjliga övningar, passade, skott, dribblade, sprang, kutade och sen spelade vi match sista timmen. Gud vad jag har saknat fotboll, det är verkligen min stora passion i livet. Allt gick väldigt bra iaf, och imorrn fortsätter tryouts o då får vi även reda på vilka som klarar det till Varsity eller Junior Varsity.
 
Sen fick vi skjuts hem o jag åkte till doktorn för att fixa ett physical som jag måste ha tills imorrn, annars får jag inte spela, haha hade helt glömt bort det men nu är det iaf fixat. Skönt. Det har vart jättefint väder, glatt väder vilket också är bra. Nu ska jag slappa, duscha, skypa och vila för jag är helt slut. Gud vad jag kommer vara trött alltså, skola varje dag i flera timmar, sen fotboll i 2 timmar varje dag + match i helgerna. Men jag är fett redo. Kommer ju bli fit som en bonus, inget man tackar nej till. Puss o hej
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0