SNÖVARNING

Haha. Alltså här är snö stort. Det sägs att det ska snöa inatt o vara isigt imorgon, vilket betyder att det inte blir nån skola. OM det snöar förståss. Det är alla möjliga varningar om snö o is o farligt hit o dit. Men faktiskt så tror jag inte att det kommer bli någon snö, synd nog. För det hade vart himla skönt med en ledig skoldag o långhelg i 4 dagar, men så blir det nog inte. Vädret visar nämligen 12+ o strålande sol, men men vi får vällan se!
 
Idag efter skolan skippade jag fotbollen, eller så var den inställd pga för kallt o dåligt väder. Imorse var det liksom 18 grader o när vi gick ut o väntade på bussarna hem så var det plötsligt 5+. Vädret här är VERKLIGEN helt oförutsägbart. Lite jobbigt. Hade liksom shorts på mig, eeh. Schöönt. Sen åkte vi hem till Sarah o gjorde klart photoläxan o pluggade till historiaprovet imorrn. Historia är verkligen bedrövligt svårt tycker jag. Jag fattar när vi pratar om dt men när det gäller att läsa i den feta boken o svara frågor är det lite knöligt. Inte mitt favvoämne som sagt.
 
Imorgon vetetusan vad jag ska göra. Vi får se vad som sker, har iaf ingen PE, eller vi har men vi ska bara sitta i gympasalen (ok, vi gör det för det mesta på våra lektioner, menmen) dom ska nämligen göra iordning för basket-turneringen. Slappt.
Såhär är typ människorna här när dom hör att det ska komma 1 cm snö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0