Skolan i 10 timmar

Japp. Idag har jag vart i skolan  i hela 10 timmar. Härligt. Riktig school-lover. Nee men hade lektioner som vanligt o sen efter skolan gick jag o Fer till fotbollsträningen. På måndag har vi tryouts för Varsitylaget, alltså det bästa laget. Så vi gymmar o springer för att bli fit for fight för det! Och på måndag är första dagen då vi faktiskt ska spela fotboll. Det har inte varit tillåtet att träna fotboll förräns säsongen börjar så har liksom inte spelat nått. Så i helgen ska vi gå o spela riktig fotboll vilket ska bli awesome.
 
Vi tränade iaf i skogen o sprang sprinter o idioten o allt möjligt. Var helt död efteråt. Sen blev det massa missförstånd med vem som skulle hämta oss, så vi var fast på skolan i 1 timme efter det. Var inte hemma förrens 6. Då kastade jag mig på maten för var hungrig som ett as. Nu ska jag göra mig redo för säng (jag vet klockan är bara 8 men är snortrött) ska skypa också. Pusspusspuss

Var lite ledsna att vara fast på skolan, zöt trippelhaka ja fick å


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0