Shoppingtrött

Åkte hen till Sarah idag o sen åkte vi till Lennox mall. Haha alltså jag hade ingen som helst kraft att shoppa något (efter att ha provat 100 jeans o inga kändes bra) så vi bestämde oss för att gå över till lyxmallet med gucci o prada o kolla på bio i lyxstolarna. Vi såg cirque de soleil, som sög men säterna är grymma som förvandlas till en säng så jag tog en liten nap. Svinskönt. Sen fick vi skjuts hem o jag kom hem vid 8. Sen har jag myst med katten o kollat film. Nu ska jag sova.

Imorrn ska jag på överraskningsfest för Essi som är finsk utbytesstudent. Hon åker nämligen hem den 9onde föralltid så ska säga hejdå o så. Sorgligt! Pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0