Rullar på

Kort vecka eftersom vi var lediga i måndags. Idag har jag bara gått i skolan o haft samma lektioner som vanligt, sen hade jag fotboll som vanligt också. Blev lite kaos när jag skulle hem o hade först ingen skjuts sen hade jag helt plötsligt 2 skjutser men det löste sig. Kom hem o så kom Callie hem o vi hängde o åt middag framför Disney Channel tills 8 då Tish o ungarna kom hem efter deras gympa. Robin åkte till Las Vegas imorse o kommer tillbaka på söndag så vi försöker planera ut så helgen inte blir alltför kaotisk. Nu har jag iaf gjort läxan o ska nu kolla på "So Undercover" miley cyrus nya film. Imorrn äre fredag o det ska bli skitväder o kallt så alla tror att vi kommer bli tvugna att lämna skolan tidigare men vi får se hur det blir med det. Som sagt är ju vädret helt oförutsägbart här. Pusspuss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0