Repeat

Då börjar skolan imorrn igen då! Nytt schema o nya människor, igen. Det ska bli kul men jag kommer såklart sakna människorna i de klasserna jag hade förra terminen. Kommer suga att jag inte har någon klass med Ken, Fer o Kristine. Fyyyy.... Aja, vi får ses utanför skolan. Så denna termin ser mitt schema ut som såhär:
 
US History, American literature, Photography och PE (gympa).
 
Hoppas det blir kul. Får se det där med PE. Kanske byter den. Aja ska prova imorrn iaf! Idag har jag inte gjort något alls nästan. Bara chillat o tagit det lugnt, lanat data, vart ute o hoppat studsmatta, käkat mat och sorterat hela skrivbordet som var FULLPROPPAT med papper.Så nu är det cleant. Hörs imorrn igen, pussohej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0