Nyttnytt

Var lätt o gå upp imorse, vet inte varför eftersom jag bara sov i typ 2 timmar. Sen var skolbussen jätteförsenad. Okej så imorse gick vi till våra`"hemrum" o fick nya schemat o lite så. Sen var det bara för mig att leta upp rätt klassrum, gick ganska fort hittade snabbt. Första lektionen är inte nå bra, kommer väl bara få stå ut med att ha en riktigt tråkig lektion, synd. Har nämligen bestämda platser och jag sitterbänken absolut närmast katedern på hörnet, o bredvid mig sitter en liten tanig blek pojke med blått hår. Han är med i ett speciellt gäng i skolan och klär ut sig till djur o beter sig, eh, väldigt speciellt. Det vrålsuger så har liksom ingen att prata o vända mig till där. Menmen skitsamma. Nya ansikten hela bunten i den klassen, liksom folk jag ALDRIG sett i skolan förr. Efter det har jaf american lit, med Sarah o Carolina. Det verkar jättesoft, obestämda platser o bara 18 elever vilket är skönt o verkar vara jättechilla människor. Även där resten nya människor. Sen photo, med 2 jag känner. Verkar jättekul men vi är 39 elever där så det är proppat.. Sen D lunch, sista o börjar kl. 1 så kommer bli svinhungrig. O sist med inte minst PE. Vi kommer gymma o spela basket o volleyboll o sånt. Ska prova denna vecka men får se om jag byter..
 
När jag kom hem var jag aptrött o ville sova. Snacka med erc, lekte med barn, fyllde i massa papper tills imorrn, gjorde läxa, käka middag o nu ska jag sova. Eller jag sitter o väntar tills PLL kommer ut. Ska ju komma ut idag men vet inte vilken tid. Hörs imorrn. PUSS

Kommentarer
Postat av: Soffi

Haha whaaat? Vad var han för djur?? Påfågel?

Svar: hahah, nej alltså dom har liksom duvet dom här "djurmössorna" och så har dom påklistrade rävsvansar i arslet! SÅÅÅ KOONSTIGT
zurris.blogg.se

2013-01-09 @ 14:25:21
Postat av: Anonym

Aaaahahahahahahahaha

2013-01-10 @ 09:05:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0