Numero dos

Idag har det vart en ganska slapp dag. På literaturen hade vi presentationer o jag höll på att skita på mig av nervositet. (Ja jag har VÄRLDENS scenskräck) Men det gick bra trots allt. Är stolt att jag gjorde den, som väldigt många andra inte gjorde. Sen hade vi slapparlektioner. Efter skolan betalade jag 200 dollar till skolan (aj i plånkan) o sen åkte jag hem till fer o kris. Vi käkade o sen åkte jag o fer tillbaka till skolan för fotbollsträning kl. 5.30. Gymmade 1 timme o sen körde vi fotboll. Sen beställde vi även våra uniformer. Dom är vita för bortamatcher tror jag det var, och jag fick...... trummvirvel..... NUMMER 2!! Det var ledigt så jag ba: YEAAAAHH GIMMMEE 2! Hade det hemma också så det var najs.
 
Kom hem runt halv 9 o käkade lite mat o nu sitter jag o försöker plugga till prov imorrn. Men det går inte, alltså ledsen men min hjärna är avstängd. Nu= ta ut mina överdrivet torra linser o schlaaappaa!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0