Lazy day

Guudarns blev en sen natt, somnade inte förrens halv 6 på morgonen. Kunde verkligen inte somna. Vaknade runt 12, käka frukost o sen har jag suttit o fixat bilder o lagt in dom på datan o sorterat osv. Tog några timmar. Sen åkte jag med Robin till target o shoppade lite. Lite strumpor och tops o lite nödvändigheter. Vid 6 åkte allesammans till en restaurang med granny o granpas bästisar som är himla snälla o roliga. Jag åt en smarrig ceasar sallad. Sen åkte vi hem o vilade o barnen hade en show för oss. Haha alltså det var så kul.
 
Sen ringde grannarna från igår o ville att jag skulle komma över. Så vid halv 10 gick jag över, o vi åkte å köpte glass o sen satte vi på pitch perfect, himla bra film! Gud det sugero är så sorgligt att jag aldrig mer kommer träffa denna familj igen...Dom bor ju i Californien o kommer till Hilton Head endast över nyår varje år.  Dom är verkligen underbara och det kändes som om jag kännt dom i hela mitt liv typ. Så himla öppna och jag kände mig så himla välkommen. Skulle ringa george om jag åker till Laguna beach under spring break för han går på college i LA. Vore väl för kul om vi ses igen!! Kommer verkligen sakna dom!
 
Hejhej Claire, George o Kitty

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0