I did it!

Efter skolan hade vi fortsättningen på våra tryouts. Jag lämnade in mitt physical o så körde vi igång. Gjorde iprincip samma saker som igår, lite annorlunda men minimatcher men annars samma. Sen sista timmen spelade vi match igen o sen hade vår coach små samtal med alla. Han sa att han var jätteimponerad av mina skills o så sa han: I would really love to have you on the varsity team.
 
WEEHOOOOOO! Det var nämligen bara 5 platser lediga för dom andra var upptagna av folk från förra året å så, så blev jättejätte glad att jag kom med. Har verkligen väntat på att fotbollen ska börja, waho! Glädjerus.
 
När jag kom hem hade vi middag o sen överraskade familjen mig med findukning o grattis-kort o kaka med "Congratulation Susanna" på! Haha jättefint var det. Nu är min kropp död o jag helt slut i huvet. Ska sova strax, har träningsvärk i varenda muskel. Imorrn får vi ledigt från träning o sen börjar det igen på torsdag. zuperfun!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0