Home

Idag har jag lärt känna lite nya människor i alla mina klasser faktiskt. Det var kul. Det var riktigt kallt idag, 5 grader men sen blev det 10 grader varmare på dagen. Åkte hem efter la escuela o har pratat med mina bästisar som jag saknar väldigtväldigt mycket, har barnvaktat ungarna o sen har vi ätit middag, (hela familjen samlad) händer typ aldrig eftersom alla är ute o flänger hela tiden. Dessa ungar har grejer HELA tiden. Jag fattar inte hur dom orkar. Aja, jag har iaf lekt med dom o kollat svampbob fyrkant o lite sånt. O nu ska jag kolla om håkanbråkan eller Sunes jul finns att kolla på på youtube eller nått. Jag ska kurra ner mig i sängen med min glass o kolla på det isånnafall. Myspys. Behöver det. Min kropp är död efter all träning senaste dagarna. Har verkligen ont, känner mig som en gammal tant. Peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0