hemma i atlanta

Drog iväg runt 7 imorse från hilton head o hem. Jag sov iprincip HELA bilresan, vaknade 2 gånger o sen pladask i djup sömn, så resan gick jättefort för mig. Kom hem o då kubbade barnen till bakgården eftersom tomten hade vart o lämnat av ett litet paket, hehe, en studsmatta. Så det är vad jag har gjort idag, o alla barn. Hoppat studsmatta. Sen fick jag ont i huvet o det har jag haft resten av dagen. Så har bara städat mitt rum o tvättat massa smutstvätt. Så nu är allt rent o fint. Imorrn ska jag nog bara tat lugnt o skypa med min kära familj. O hämta paket också :)
 
Nu ska jag äta min chokladglass som har väntat i frysen på mig! O gosa med katten, gud vad han har saknat mig, ha förföljer mig som en liten slav och pratar med mig. Nu ligger han här i mitt knä, ganska mysigt trots allt. Puss o hej!
Hejdå fina strand, ses snart igen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0