Helg

Hejsansvejsan!
 
Igår efter skolan var det fotboll från 4 till 6. Sen efter träningen så sprang jag, Fer o Ken ner till Emorybussen (som är en gratisbuss till ett mall) vi var svinhungriga o döda efter träningen så vi köpte små kycklingspätt o pommes o satt i centrum o käkade. Sen gick vi upp till Sarah o där fick vi lite mer mat o kollade film. Vid 10 fick jag skjuts hem av Ken o sen somnade jag ganska snabbt för jag var sketatrött. Idag vaknade jag till strålande sol i ögonen, mysig morgon! Nu har jag just ätit havregrynsgröt med kanel o äpplen. Jag ska bli nyttigare. Här äter vi verkligen BARA onyttigt. Efter varje måltid så äter dom efterätt o till lunch är det nutella o peanutbutter o till middag är det snabbmat eller pizza. Så försöker själv nu vara nyttig för det + träning kommer jag må mycket bättre av! Så nu kör vi!

Nu är jag hemma med Callie o hennes kompis. Tvillingarna o Tish är på fotboll o sen simning så måste vara hemma nu i några timmar o med tjejerna. Ska chilla, fick lite ont i vaden igår så sk vila. Ikväll är det "stunt-night" i skolan. Freshmen, spohmores, juniors o seniors har alla en liten pjäs på 20 min dom ska uppträda med för hela skolan. Dom driver med lärare o elever o sånt, alla säger att det är jättekul så det ska bli kul att se. Har några kompisar som är med så ska kolla på det kl. 7. Sen ryktas det om att det blir jättefest för alla juniors o seniors, haha får se vad som  sker. Ska bli en kul kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0