Härligt

Har verkligen funnit mitt gäng nu. Dom är så sköna. Härligt. Sov hos Kris o Fer inatt igen. Vi åkte till ett hamburgeställe o köpte middag o sen åkte vi hem o bara hängde i deras lägenhet å knasade. Vi somnade inte förrens 3/4 tiden, vi var så himla uttråkade så vi gjorde massa sjuka grejer. Haha, kul var det iaf. Sen imorse gick vi ner till gymmet o gymmade 1.5 timme. Tog verkligen ut alla mina krafter o rann i fejjan av svett. Så grymt skönt. Sen vandrade vi till affären o köpte smoothie. Det har vart så himla fint väder idag med strålande sol så vi har gått runt i shorts o tisha. Söft. Sen fick jag hämtning o sen åkte jag o Callie iväg till Fox theatre där Blue man group skulle uppträda. Det var jättecoolt verkligen men vi hade platserna högts upp så det var lite svårt att se ibland men jättehäftigt ändå! Sen åkte vi till Dunki'n Donuts o köpte lite gött o sen hem. Bra dag med andra ord.
 
Imorrn är det Martin Luther King dag så ingen skola imorrn. Däremot måste jag ändå till skolan kl. 9 för det är nämligen tryouts för fotbollen för Varsity-laget. Nervigt! Nee men hoppas allt går bra, är jätte peppad o tycker det ska bli satans skoj!! Har verkligen väntat på att fotbolls-säsongen ska börja. Så imorrn blir det en tidig morgon! Hoppas verkligen jag kommer med, vore så himlans kul!! Pusspuss
 
Här är helgen i bilder. Underbar tid


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0