HAPPY NEW YEAR

Har haft ett riktigt fett nyår! Kom tillbaka till Hilton Head runt 4 tiden. Tog en dush o gjorde mig fräsh, sen undrade vi. Vad tusan ska vi göra över nyår??

Då gick jag över till grannarna som kom hit från kalifornien, (dom har detta hus som sommarhus, en fet lyxvilla med hot tub o pool o bar o hela köret) o har 3 tonåringar i min ålder. Kille 21, o 2 tjejer på 18 o 16. Sjukt sköna människor! Hängde där i några timmar o blev inbjudn på middag av dom. Vi barn körde till wild wings, ett kycklingsställe, jättegott men starkt! Sen åkte vi hem o dom hade en stor nyårsfest med massa vuxna o vi var dom enda barnen. Så vi gick ner å badade hot tub o drack champange, vuxet.se. Sen gick vi in till alla fartfyllda vuxna o spelade apples to apples. Askul spel. Sen hade vi partyhattar o räknade ner till nyår o skålade o hela köret. Sen traskade vi ner till stranden o smällde smällare o små fyrverkerier! O sen hängde vi bara hos dom tills 3 tiden då jag gick hem o fick sällskap av george, haha gentleman.

Gud det var verkligen sjukt kul. Riktigt minnesvärt nyår. Tänk att det finns så fantastiska människor! Hade verkligen kul ikväll! Gott nytt år allesammans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0