Floder

Idag har det vart risk för tornado hela dagen. När vi slutade skolan kl. 3.10 så skulle vi gå ut till bussarna, OHERREMINGUD. Jag har aldrig sett så mycket o så hårt regn. Det forsade vatten på gatan o vägen och det bara vräkte ner o himelen var helt svart. Det var läskigt. Vattnet gick upp till vaderna när jag sprang till bussen, det var verkligen sjukt. Dyngsur var jag när jag kom hem. Alla träningar var inställda efter skolan så det var ganska skönt å komma hem för en gångs skull. Nu har det slutat regna men det är fortfarande ganska stormigt.
 
Har bara hängt med familjen sen jag kom hem o gjort lite läxa o kollat på Alvin o gänget med ungarna. Det har vart mysigt. Ser ju dom knappt aldrig nu när jag börjat med fotbollen eftersom dom lägger sig innan jag kommer hem. Nu lät det som ett träd föll. Hjälp det verkligen stormar till ibland. Nu ska jag försöka sova, är trött i ögonen. Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0