Drive-in movie

I fredags efter skolan så åkte jag hem med Fer o Kris för jag missade min skolbuss. (nej det snöade inte igår, bara lite frost på morgonen) så vi hade skola som vanligt. Vi hängde där o sen gick vi å köpte middag o så å åt lite. Sen kom William o hämtade upp oss i hans feta bil, där var Cate, Riley o Kai också. Vi bestämde oss för å åka på drive-in movie. Men vi hade bara 5 dollar, så vi 5 i baksätet fick trycka ner oss på golvet o ha massa filtar på oss så vi inte syntes, så vi betalade endast för William o Cate som satt i framsätet o låtsades vara ett par. Haha alltså höll på att dö o svettas ihjäl, vi skrattade så mycket. Det var jättemysigt, vi tog ner baksäteba så det var som en stor platt yta i bilen med kuddar o täcken så låg vi där ihoptryckta o kollade film. Sen vid 11 blev vi hemskjutsade o vi gick o la oss ganska snabbt för vi var så trötta.

Idag kom Robin o hämtade mig o sen åkte vi alla med tvillingarna o kollade på deras fotbollsmatch o nu är vi hemma. Ska snart tillbaka till Kris o Fer o vi ska hitta på nått kul. Älskar deras gäng så himla sköna allihopa. Pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0