Det var länge sen...

Det var någon fight eller hur?
Idag kom det igen dock. I slutet på vår lunch ser jag i ögonvrån hur en väääldigt kraftig tjej ger sig på en liten tjej o sliter av hennes insydda löshår o bankar henne gul o blå, nästan. Det tog lång tid innan n¨gon vakt kom o avbröt det hela. Det var jättebrutalt o blev alldeles rädd efteråt. Tjejen som blev nerslagen går nämligen i min PE, sista lektion, så antar att jag inte kommer se henne på ett tag.. Ja det var väl dagens höjdpunkt antar jag, något spännande i vardagen sådär.
 
Vanlig rutin efter skolan, hem till Kris o Fer. Vi var så trötta att vi alla somnade o vaknade igen o fick rusa iväg till bilen för å få skjuts till fotbollen. Gjorde illa foten så kunde inte riktigt spela normalt, men det är bättre nu. Idag har det vart 23 grader o åska i luften, alldeles fuktigt o konstigt väder så håret blir alldeles stort nivet. Imorrn ska det bli kallare och troligtvis spöregn o åska... Imorrn blir det gymmet!
 
Här är mina PE kamrater!


Angus, Abriel Jessica o Fer


Little squirrel


Kommentarer
Postat av: Ercis

Hahahah dagens höjdpunkt att lilla tjejen blev sönderslagen! Va hämskt sagt!

Svar: haha neee men det var spännande o hemskt o läskigt
zurris.blogg.se

2013-01-30 @ 12:36:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0