VINST

Riktigt jävla awesome dag idag måste jag verkligen bara säga. Skolan var som vanligt, sen samlades hela laget i ett klassrum i skolan o bytte om o lyssnade musik o käka snacks o taggade till till matchen. Sen kom skolbussen o skjutsade iväg oss till matchen som låg ca 40 min bort. Alltså nu är det verkligen precis som i high school movies som man ser. Tagga till i bussen, o sen kom vi dit, soligt o fint väder, men blåsigt o sen blev det snorkallt så hade flera lager kläder på mig. Sen innan matchen började, (jag hade ingen aning om detta) så började dom ropa ut i högtalarna:
And here is the team for Druid hills high school! Player number 2, Susanna Nyberg! Player number 4 blabla...
Jag ba, eehh, whaat, men så fattade jag så då sprang man in på plan o hälsade på motståndarnas tränare o domare o sen när båda lagen var uppställda i mitten av planen så vände sig alla mot flaggan o sjöng amerikanska nationalsången. Haha alltså herregud, det var allt en upplevelse. Somsagt här tar dom sporter på väldigt stort allvar.
 
Vi vann iaf matchen 5-1! Jag gjorde en assist, så jäklans grym match. Vi verkligen krossade.  Körde första halvan back o sen andra halvan mittfält. Imorrn är det exakt samma upplägg, fast jag ska spela match med Junior Varsity för dom behöver spela så då ska jag spela med min chompis Fer! Ska bli dunderkul, nu ska jag sova, är död. Puss
 
Precis såhär stog vi! Fast vi e tjejer då o inte från Korea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0