Tröttis

Efter skolan var jag så himlans trött. Idag förresten innan jag glömmer så var det en stor foodfight. Haha, det började med att ett gäng bakom oss skulle fightas men sen blev det inget utan alla började istället ropa: DOOOOOOOOOOO (så startar alla fighter o foosfights o så, liksom folk taggar till??) o sen nästa sekund ser man pommes strips o en hamburgare i luften o sen kommer mat flygandes från alla håll o kanter. Sen var det nån som fick ett äpple i skallen. Herrejesus alltså.
 
Kom hem eftersom fotbollen var inställd. Sen har jag skypat med min käre pappa o sen har jag ätit middag med Roin o Harding. Nu ligger jag, harding o katten i min säng o slappar o lyssnar på musik. Ska läsa min Guda-bok till litteraturen också.. Hörz vänner
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0