Träning

Idag har jag vart riktigt seg. Alla har varit sega, hela skolan. O vädret har vart grått o spöregn hela dagen. Sjukt trist. Efter skolan åkte jag hem till mina kära vänner o åt kyklingmackor. Sen åkte vi o hämtade deras bil som var på verkstan o sen fick jag skjuts till min fotbollsträning för Fer´s var inställd.
 
Jag dog efter träningen helt serri. Det var brutalt. Sprang tills jag fick spya i munnen. Vi var inne i gympasalen idag o vi sprang o sprang o gjorde plankan, pushups, situps, crunches, upphopp, sen minimatcher o springa. O de upprepade vi i 2 timmar. FYFAN alltså. Jag var helt blöt efteråt. Men känner sig så himla duktig, o efter träningen fick vi våra små "buddy-gifts". Vi fick liksom i början av säsongen dra en lapp med ett namn o sen har den personen skrivit lite grejer vad den gillar typ nötter, oreos, festis, nappar.. Aa ni fattar, så varje gång vi har match så ger vi ut dom så får man sig ett litet gött snacks som man gillar. Jättemysigt är det.
 
Vi skulle ju ha match idag men det regnade för hårt så den blev inställd. Men då är det inte så att träningen är inställd inte. Nejnej, här är det hårda bud. Träning varje dag. Ingen ledighet här inte. Nu ligger jag i sängen nyduschad o fräsh, känner mig fett clean.
 
AAAAHHH NYTT PLL NUU SÅG JAG! måste se hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0