Spontant

Hejhej hemskt mycket hej,
 
Dagen har sett ut som såhär. Jag somnade i djup vala första klassen hitsoria. Vaknade av ett: - And now everybodys gonna turn in their paper!
eeehhh aa. Jag var verkligen trött. Har gjort 1000 grejer senaste dagarna och vilar liksom aldrig o tränar o allting här är verkligen ett himlans tempo vilket jag inte alls är van vid hemma.
Sen hade jag literature, photo och gympa som vanligt. Gjorde ingenting utöver det vanliga. Sen tog jag min skolbuss hem faktiskt, vilket nästan aldrig händer nuför tiden. Pratade med min kära vän som jag sällan ser, han var min första vän sen jag kom till detta ställe. Sen åt jag en macka hemma o sen fick jag skjuts till träningen 5-7. Köttade på träningen o lärde känna folk i laget mycket bättre. Blir så lycklig efter man har tränat, woo!
 
Nu e jag hemma o har ätit midddag själv, haha blir väldigt mycket ensamma middagar för mig eftersom jag har träning så sent. Tvillingarna har liksom gått o lagt sig när jag kommer hem så jag ser inte dom heller lika ofta som förut. Men det är ok ändå. Imorrn är det sista dan för mig i skolan denna vecka för imorrn efter skolan åker vi nämligen till stranden i South Carolina, Hilton Head igen mot granny o grandpa! Det ska bli skojs, jag älskar det verkligen där. Dom bor helt underbart bland palmerna med stort hus, egen pool, jätte uteterrass o med stranden precis utanför. Alla åker utan Robin för hon måste stanna hemmao o jobba. Men det ska iaf bli himlans skönt att komma bort o bara slappa ett tag. Hoppas på fint väder =) Så hörs imorrnkväll då!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0