Söndagsmys

Jag kände idag att det var min tur idag att stå för middagen o faktiskt laga någonting istället för att käka snabbmat. Så jag tog mig tillfället att steka lite svenska hederliga pannkakor  men chokladsmak. Det tog en jäkla tid men gott o väldigt uppskattat blev det. Hade alla möjliga grejer o stoppa i pannkakan, sirap, vispgrädde, banan, persika, sylt o lite sånt. Vi åt framför Super Bowl matchen. HIIIIIMLANS stor grej för amerikanarna, dom verkligen brinner för det och det är en stor deal vem som vinner. Själv är jag inte så jätteinsat, men jag kollade för att kolla liksom.
 
Nu ligger jag i sängen o har söndagsmys med lite godis jag köpt. Jag vet att jag skulle bli nyttig men jag tycker att helgen är frittfram för godis, det är ju försatans gott. Är duktig iaf o skippar ibland efterätter som bjuds på efter varje mål, hehehehe... Nu ska jag kolla på auditions för x-factor o american idol på youtube. Älskar sånt. Nattinatti
 

Sour patch har blivit mina favvo-godisar. Dom smakar svenskt på något sätt. Yummie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0