sommaaaarr o sol

WOW vilken dag!
Skönaste dagen på länge alltså. Sommar påriktigt idag. Svettades när man låg i solen. Jag åkte iaf o mötte mina kära vänninor på "parkeringen". Det är vårat hemliga ställe. Det är en GIGANTISK yta parkering som ingen någonsin är på. Den är helt öde för att det är en skolparkering, o skolan är nerlagd så tjaa. Den står tom. Så där tar vi tillfället iakt o kan lyssna på hög musik o ligga o sola utan att någon kommer o stör. Det är precis vad vi har gjort idag. Jag brände mig lite på kinderna men det är bara härligt. Japp det var verkligen livsnjutar-moment att bara slappa för ett tag.
 
Sen åkte jag hem o åt middag framför tvn med allesammans, o sen har jag fixat rummet o lanat data. Imorrn äre skola, yey. Får se om jag ska spela match med JV eller om jag ska träna med Varsity, vet icke vad jag ska göra. Nä nu ere nattadags! Pussohej!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0