Skön seger

Idag efter skolan så hoppade jag ju in i JV laget. Vi åkte bussen till Miller Groove High School typ 30 min bort. Matchen var typ ett skämt. Spelade mittfält hela första halvan. Det stog 10-0 till oss så domarna la ner matchen för det är en regel då man kommit upp till 10 så slutar man spela. Jaa det blev en kort match för oss. Det var kul, men alltså det var så fruktansvärt ändå. Dom bara stog där o kollade på bollen, jisses alltså. Aja, alltid skönt med lite vinst! Sen kom Kristine o Liz o hämtade upp mig o Fer o sen åkte vi hem till Liz (deras hostmamma) dotter, som har en egen familj med 3 barn, jättesköna o härliga. Pappan har vart en känd basketspelare i yngre dar så dom bor i fetaste lyan med hiiiiiiiiiiimla massa feta grejer o gym o gigantiska plasmaTVs o barer o allt möjligt. Vi åt iaf middag där o hängde där tills kl. 10 då jag blev avdroppad i mitt casa.
 
Nu ska jag sova, kl är 1. Alldeles för sent. Blev stämplad på mitt knä på matchen så fick jättestort o ont skrapsår som svider som fasen. Men sånt är livet. Imorrn har jag troligtvis match med Varsity igen, matchen flyttades fram för på fredag ska det spöregna. Herregud, 3 matcher irad. Får se om vi kör, kommer annars komma hem sent imorrnkväll. Men somsagt älskar o spela fotboll så det är inget jag lider av! Pusspuss
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0