SKIT

Dumma skitpapper. Nu är det så att jag inte är "eligible" att spela i Varsity fotbollslaget för att mitt transcription inte har de rätta betygen. Jag bor i Dekalb county o dom förklarar härmed att jag inte får spela för varsity laget för att jag inte har tillräckligt med credit, (eftersom jag kommer direkt från Sverige) eller så tror dom att laget har "recruited" mig o det är olagligt. Fick egentligen inte spela de matcher jag spelat, emot reglerna. Så dagens match fick jag sitta på bänken o kolla. Riktigt irri. Vi ska såklart försöka fixa så jag kan spela igen men det kan dröja 1-2 veckor. AAAHHHHH, blev lite ledsen men det gick över. Matchen blev 1-1. Vi såg killarna spela innan oss, dom började nästan fightas med andra laget o det blev kaos o coacherna skrek o svor åt varandra o det var riktigtriktigt dramatiskt. Haha amerikanare är verkligen vinnarskallar.
 
Nu är jag hemma, det åskar o mullrar o blixtrar nu. Ska sova strax är svinatrött. Imorrn äre fredag, o vi har ingen träning. Sweet att få en dag ledigt från det faktiskt. Få vila upp sig. På måndag ska jag spela match med JV, där får jag spela eftersom dom liksom inte "tävlar" o kör turneringar o så.. Men vill ju liksom spela med ett bra lag o så, så ja det känns ganska surt just nu. Menmen. Ikväll var det förövrigt jättevarmt. Som en svensk sommarkväll. Mått positivt iaf. Hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0