Regn o rusk, ur o skur

Verkligen snuskigt väder idag. Slask o blask. Har varit en väldigt chill dag idag. Har knappt gjort någonting i skolan. Kollat film o bara inte arbetat för alla lärare var så trötta. Sen gick iaf jag o mina vänner till ett litet mysigt café o drack varm choklad med vispgrädde o chokladtårta. Det var jättemysigt o gosigt. Inte vägen dit då för vi var tvugna att gå i regnet. Sen gick vi tillbaka till skolan o jag hade fotboll efter. Vi gick igenom positioner o kollade på fotboll på youtube o gick igenom massa grejer för imorrn då vår första match är! Tagg wehooo! Sen kom hämtning o så har jag käkat middag framför disney channel med loz kidoz o fyllt i massa papper inför imorrn också för fotbollen. Massa grejer som behövt fixas.
 
Så imorrn efter skolan kl. 3.45 (ja dom har ju 3.00 istället för 15.00 så oroa er inte, jag ska inte spela match mitt i natta) beger vi oss till matchen som är i mot South Gwinnett, borta match. Så hoppas vädret inte är allför dåligt då. Kommer antagligen komma hem sent imorrn så vi hörs då! Pusspuss
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0